Schází ti pár kaček, abys dokázal/a výrobu knihy zaplatit? Pomůžeme ti připravit předprodej na HitHit.cz, takže budeš mít velkou šanci, že ti prodané knihy zaplatí všechny náklady předem! A potom už můžeš jenom vydělávat.
Crowdfunding navíc může být další skvělá cesta, jak tvou knihu dostat ke čtenářům. Reklamou na předprodej zabiješ dvě mouchy jednou ranou!
Pomůžeme ti
- připravit texty pro projekt na HitHitu,
- připravit obálku tak, aby se dala použít v projektu a reklamách na sociálních sítích,
- vymyslet odměny do předprodeje
- a pár ti jich dokážeme i vyrobit.
Jaké odměny umíme nachystat?
Když mluvíme o knihách, každého samozřejmě hned napadnou záložky. V elektronické knize je ti sice záložka k ničemu, ale hezkým lístkem si čtenáři rádi budou zakládat i další knihy – a jistě si pokaždé vzpomenou taky na tu tvou. Záložky s QR kódem a webovou adresou na zadní straně navíc můžeš rozdávat i jako propagační předměty, zvoucí na stránku s (před)prodejem.



V předprodeji můžeš nabízet například záložky s podpisem autora, můžeme ti vyrobit třeba i celou sadu záložek, každou s trochu jiným obrázkem či citátem… Fantazii se meze nekladou.
Když už máme připravený obrázek na obálku, není nic snazšího než udělat z něj třeba plakát. Ať už s textem, nebo bez. Ten zase můžeš podepsat a násobně tak zvýšit jeho hodnotu.
Co dál? Třeba korkové nebo bambusové podtácky s vygravírovaným motivem z knihy nebo nějakou oblíbenou hláškou. Placky na kabát nebo batoh z 3D tiskárny. Nosí tvoje hrdinka nějaké specifické náušnice? I ty možná umíme na 3D tiskárně vyrobit. Magnetky na lednici, klíčenky, stojánky na tužky či na vizitky…
Máš nějaký další nápad? Dej nám vědět a probereme, co je reálné!
Co dalšího je pro crowdfunding potřeba?
Samozřejmě lákavé – a správně česky napsané – texty. Ty ti pomůžeme připravit. Grafický motiv z obálky, případně další obrázky ti nachystáme tak, aby se daly použít v příspěvcích a reklamách na sociálních sítích – záleží jen na domluvě.
Bude-li to potřeba, celým procesem na HitHitu tě provedeme, pomůžeme ti spočítat, jakou potřebuješ cílovou částku, kolik kterých odměn je třeba nabídnout atd.